Week in Malta - Reisverslag uit Malta, Malta van Dewi Baart - WaarBenJij.nu Week in Malta - Reisverslag uit Malta, Malta van Dewi Baart - WaarBenJij.nu

Week in Malta

Door: Dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

08 Februari 2017 | Malta, Malta

Vandaag ben ik alweer een week op het prachtige eiland Malta. Het bevalt goed en ik voel me gelukkig thuis hier. Ik heb in een week tijd veel lieve mensen leren kennen en vrienden gemaakt. De sfeer op werk is goed en iedereen gaat onderling leuk met elkaar om. Het enige grote nadeel is dat ze onderling heel veel Italiaans praten (heel veel komen uit Italie) en ik dat totaal niet versta. Een meisje vertaald gelukkig soms voor me. Gisteren heb ik voor het eerst een behaviour met een dolfijn mogen doen, dat was echt heel leuk en leerzaam! Daarna uiteraard vis als beloning gegeven. We mochten ook met ze spelen met ballen, dat was ook heel leuk want dan heb je interactie met ze. Ik ben alleen nu ziek, echt balen! Gisteren al, maar toen ben ik toch gaan werken en vanmorgen ook naar werk gegaan maar ik mocht gelukkig naar huis toe, dus nu rustig aan doen. Ze gaan vanavond met bijna iedereen stappen maar ik kan dus helaas niet mee. Hopelijk kan ik morgen weer werken en morgen komt Sas ook al aan. Samen met Omar ga ik Sas ophalen van het vliegveld. En Omar wil ons ook het eiland verder laten zien met de auto dus dat is echt leuk! We gaan morgen eerst lekker uiteten en sushi eten! Ik kan niet wachten om met Sas Malta te ontdekken en haar de dolfijnen te laten zien! Liefs uit Malta

  • 13 Februari 2017 - 19:54

    Myriam:

    Leuk allemaal! Wat is een behaviour en hoe ziet dat eruit? Kuss

  • 13 Februari 2017 - 21:10

    Dewi Baart:

    Een behaviour is een gedraging, bijvoorbeeld de bal halen en terug brengen. Ik stuur je wel even een filmpje! Xxx

  • 08 Maart 2017 - 10:12

    Anton:

    Wat een heerlijk land is malta.ik Anton 55 jaar reis alleen.
    Wat een aardige mensen,heerlijk .heb er ook mensen leren kennen.
    Ga in mei weer heen,heerlijk ontspannen.er wordt Engels gesproken.dat is wel zo fijn.
    Ga nu naar saint Paul,s bay. En van daar uit het eiland verder ontdekken,ook weer een dagje naar gozo.en niet te vergeten het heerlijke eten.wordt weer genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Mijn eerste reis naar Malta

Malta medditerano park

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2017

Nog maar 3 weken tot Dolphin Explorer

04 Maart 2017

Op de helft

19 Februari 2017

De tijd vliegt

16 Februari 2017

Papagaaien

13 Februari 2017

Twee weken in Malta
Dewi

marine mammal trainer and therapist

Actief sinds 31 Jan. 2017
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 15615

Voorgaande reizen:

26 Maart 2018 - 26 Maart 2018

Bali Indonesia

02 April 2017 - 02 Juli 2017

Dominicaanse Republiek Dolphin Explorer

31 Januari 2017 - 30 Maart 2017

Mijn eerste reis naar Malta

Landen bezocht: