Sas in Malta - Reisverslag uit Malta, Malta van Dewi Baart - WaarBenJij.nu Sas in Malta - Reisverslag uit Malta, Malta van Dewi Baart - WaarBenJij.nu

Sas in Malta

Door: Dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

11 Februari 2017 | Malta, Malta

Sas is donderdagmiddag aangekomen op Malta. Samen met Omar heb ik haar van het vliegveld gehaald. We hebben daarna met zijn drieën koffie en thee gedronken, dat was erg gezellig. Ik was heel blij om sas weer te zien en tussen Omar en Sas klikte het ook. Gelukkig was ik al wat opgeknapt en zijn we in de avond sushi gaan eten bij Wagamama, je kon dan bordjes pakken van een lopende band en hoe meer bordjes je kiest, hoe meer je moet betalen. Daarna zijn we naar huis gegaan en gingen we lekker chillen en vroeg slapen. Gister zijn we samen met Omar naar de blue grotto geweest, maar aangezien er zo veel wind stond vaarde de ferry helaas niet. We hebben wel een tijdje in het zonnetje gezeten en zijn daarna met de auto naar de Medina gereden. Dat is een hele oude stad, erg mooi! Hier hebben we wat gedronken bij tea garden met een heel mooi uitzicht over Malta. Daarna zijn we naar Omar zijn huis gegaan en heeft hij voor ons gekookt en hebben we lekker gegeten.

Vandaag heb ik weer gewerkt en dat ging goed. Ik mocht voor het eerst de dolfijnenshow inspreken, was wel wat zenuwachtig maar het ging gelukkig goed voor de eerste keer. Ook mocht ik vandaag veel trainingen bijwonen, waarbij ik veel leer en wat erg leuk is om te zien.

We gaan straks met een groep van 10 tot 15 collegas stappen en morgenochtend gaan we samen met Omar naar de blue lagoon. Echt fijn dat hij ons overal heen wilt rijden en we zo veel van het eiland kunnen zien. Ik had vandaag aan de hoofd dolfijnentrainster gevraagd of Sas maandag mee mag, maar dat moet ik aan de manager vragen maandag. Ik denk dat dat geen probleem is, aangezien een andere collega ook twee vrienden meegenomen had.

Tot nu toe geniet ik enorm van Malta en heb ik het op werk erg naar mijn zin met collega's en de dolfijnen en zeeleeuwen :)

• 11 Februari 2017 - 22:49

Jantien:

Lieve Dee,

Wat snel dat je de show mocht inspreken, leuk hoor. Ook al weer trainingen mogen bijwonen. Fijn dat je zo veel leert. Je hebt al aardig wat gezien zo met Sas. Genietse en succes met werken.

Kus

Jantien

• 12 Februari 2017 - 07:25

Dewi Baart:

Hey mamsie!

Ja, had ik ook echt niet verwacht, maar komt omdat mijn Engels goed is. Was ook leuk om te doen! Ja, we zien veel van het eiland omdat Omar ons overal naar toe brengt, super relaxt want met de bus is het echt veel lastiger.

Liefs en dikke knuffel van mij uit Malta! Xxx