De tijd vliegt - Reisverslag uit Malta, Malta van Dewi Baart - WaarBenJij.nu De tijd vliegt - Reisverslag uit Malta, Malta van Dewi Baart - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt

Door: Dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

19 Februari 2017 | Malta, Malta

De tijd vliegt, ik ben alweer bijna 3 weken hier. Vrijdagavond zijn we met het hele team uiteten geweest aangezien een meisje van de receptie ons ging verlaten. Ik had haar nog nooit gezien, maar werd toch mee gevraagd. Echt iedereen was er, zelf de manager van het park. We waren met ongeveer 30 man. Daarna ging een deel nog stappen en een ander deel naar huis. Ik was erg moe (we gingen ook pas om 21.30 eten) en was moe van de hele week werken en allemaal nieuwe indrukken dus ben niet mee gaan stappen. Gisteren was ik nog vrij en heb even uitgerust en wat boodschappen gedaan en opgeruimd en verder relaxen. In de avond had ik nog even Zuhir (een vriend van Omar) afgesproken, daarna vroeg gaan slapen want ik moest vanmorgen weer vroeg bij de dolfijnen zijn. Het leuke was dat er vandaag een Nederlands meisje een dolphin swim had gekregen van haar vriend dus ik kon weer even Nederlands praten en was erg gezellig met hun.

Verder een paar leuke bezoeken in het vooruitzicht. Eerst komt mama 16 maart tot 19 maart, daarna Myr en Amrita van 22 tot 25 maart en dan sas nog een keer van 26 tot 30 maart en dan vlieg ik met haar mee terug naar Nederland. Samen met mama ga ik sowieso met de dolfijnen zwemmen, dus daar kijk ik erg naar uit om zo'n mooi moment samen te delen.

Het is echt gek om te beseffen dat de helft van de tijd er alweer bijna op zit en ik over ruim 5 weken al naar Dolphin Explorer op de Dominicaanse Republiek vlieg. Ik zou hier zo nog een aantal maanden kunnen blijven zo leuk vind ik het, haha!

Geniet hier! Liefs uit Malta

  • 20 Februari 2017 - 09:56

    Jantien:

    Lieve Dee,

    Wat super om te lezen en wat krijg je een bezoek. Een super cadeau staat me te wachten. Heb er nu al zin in. Genietse daar. Kus

  • 20 Februari 2017 - 17:20

    Dewi Baart:

    Hey mamsie! Ja, heb er echt zin in dat je naar Malta komt en je mijn dolfijnen vriendjes kan ontmoeten en we samen kunnen zwemmen met ze! Zo leuk! Love you! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Mijn eerste reis naar Malta

Malta medditerano park

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2017

Nog maar 3 weken tot Dolphin Explorer

04 Maart 2017

Op de helft

19 Februari 2017

De tijd vliegt

16 Februari 2017

Papagaaien

13 Februari 2017

Twee weken in Malta
Dewi

marine mammal trainer and therapist

Actief sinds 31 Jan. 2017
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 15637

Voorgaande reizen:

26 Maart 2018 - 26 Maart 2018

Bali Indonesia

02 April 2017 - 02 Juli 2017

Dominicaanse Republiek Dolphin Explorer

31 Januari 2017 - 30 Maart 2017

Mijn eerste reis naar Malta

Landen bezocht: