Evaringen - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Dewi Baart - WaarBenJij.nu Evaringen - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Dewi Baart - WaarBenJij.nu

Evaringen

Door: Dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

11 April 2018 | Indonesië, Lovina

Lieve allemaal,

even een update vanaf het indrukwekkende Indonesie. Wat een prachtige natuur hier en wat een hoop meegemaakt al. Zondag ben ik met Dian (local, werkt achter de receptie en helpt me met veel dingen) en nog een collega en zijn dochter naar de watervallen geweest. Echt super mooi! Was echt een avontuurlijke tocht door de jungle lopen en door het water maar het was het meer dan waard! Daarna zijn we naar de blue lagoon gelopen en heb ik gezwommen in natuur water, echt heerlijk! En nog wat locals ontmoet. We kwamen ook nog bij een lokale man terecht die appartementen aan het bouwen is en ons zijn appartement met uitzicht over de jungle liet zien, echt prachtig! Toen zijn we naar een Adventure park gegaan en heb ik gefietst boven de rijstvelden en een zipline gedaan. Tot slot zijn we bij een lokale chill plek uitgekomen waar een evenement aan de gang was met lokals en we even gebleven zijn.

Ik ga nu ook meer alleen op pad want in het begin voelde ik me wel beetje eenzaam elke keer alleen op hotelkamer maar nu denk ik hup op pad en dan ontmoet je vanzelf nieuwe mensen. Ik heb in de hot springs eerst een Duitse jongen ontmoet die toen vroeg of ik in de avond mee ging wat drinken met andere Duitsers waar hij mee optrok. En toen heb ik nog 2 Duitsers leren kennen waarmee ik 1 dag met een Duits meisje heb opgetrokken en we een topdag hadden samen en nog een middag en avond met een jongen en meisje opgetrokken, was heel gezellig alleen gingen ze helaas weer verder reizen.

Toen ik ergens alleen hapje ging eten en daarna op straat liep heb ik nog een Nederlands stelletje ontmoet en die moesten nog eten dus toen vroegen ze of ik een leuk restaurantje wist en toen heb ik ze meegenomen naar hetzelfde restaurantje als waar ik net gegeten had. Daarna gingen we naar funky place (hier komen veel internationale toeristen dus ga ik wel vaker heen) en hebben we wat gedronken. Er was ook nog en optreden waarbij ze verkleed waren en gingen dansen, grappig! Was dus een verrassend leuke avond geworden.

Ook ga ik veel om met Eddy (hij is een Balinese aquatherapeut en begeleider en werkt met clienten waar ik ook mee werk) en is zanger. Hij neemt me mee naar leuke mooie plekjes en als hij gaat oefenen met zingen ga ik mee. We kwamen toen met oefenen een cliëntje van ons tegen met haar moeder en hebben een hele leuke laatste avond gehad met elkaar waarbij we gingen zingen en dansen.

Het geven van therapie is echt ontzettend leuk om te doen. Elke client reageert wel anders op Dewa en op de sonar. Elke dag ga ik zelf ook zwemmen met Dewa. Echt zo leuk! En als er niet zo veel sessies zijn help ik ook mee met trainen. Ik ben ontzettend dankbaar dat ik mijn droom kan waarmaken na zo veel jaren hard te hebben gewerkt en weet dat als je iets echt graag wilt en je gaat er 100% voor en je lieve mensen om je heen hebt die in je geloven en je steunen je dit kan verwezenlijken. Ben ook super blij met al jullie steun vanaf Nederland en geloof in mij.

Liefs en spreek jullie snel weer!
Dikke knuffel voor jullie allemaal vanuit Indonesie!

  • 12 April 2018 - 15:05

    Jantien:

    Super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Bijzondere baan en prachtig land.
    Genietse, ik geniet mee van je verhalen, video s en foto s.

  • 12 April 2018 - 15:13

    Dewi Baart:

    Hey mam! Yes doe ik zeker! Ik ben ook heel blij dat ik elke dag tussen de dolfijnen ben en besef ook dat dat heel bijzonder is. Indonesië is inderdaad prachtig! Daar weet jij ook alles van natuurlijk, Haha! Dikke knuffel en spreek je sowieso snel weer. Xxx

  • 12 April 2018 - 20:44

    Truus:

    ha Dewi ik denk áán jou in dat mooie Indonesië. Lovina was ik ook dus het zit op mijn netvlies. im ga het volgen wat je doet. soms niet makkelijk zo ver weg. maar. wel te ervaren .groei en geniet. love you Truus

  • 13 April 2018 - 01:29

    Dewi Baart:

    Hey Truus! Lief je berichtje en wat leuk dat je ook in Lovina geweest bent! Indonesie is absoluut mooi! Ik geniet zeker hier! Liefs Dee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Lovina

Bali Indonesia

Lovina

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2018

Reizen in Indonesie

18 Juni 2018

Janneke in Bali

29 Mei 2018

Ubud

18 Mei 2018

Singapore

07 Mei 2018

Avonturen
Dewi

marine mammal trainer and therapist

Actief sinds 31 Jan. 2017
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 15613

Voorgaande reizen:

26 Maart 2018 - 26 Maart 2018

Bali Indonesia

02 April 2017 - 02 Juli 2017

Dominicaanse Republiek Dolphin Explorer

31 Januari 2017 - 30 Maart 2017

Mijn eerste reis naar Malta

Landen bezocht: