Alweer een maand op Bali - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Dewi Baart - WaarBenJij.nu Alweer een maand op Bali - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Dewi Baart - WaarBenJij.nu

Alweer een maand op Bali

Door: Dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

23 April 2018 | Indonesië, Lovina

Wauw ik ben alweer een maand op dit prachtige eiland! Wat gaat de tijd snel als je het naar je zin hebt. Ik heb echt een fantastisch weekend gehad. Glen en Candice die ik ontmoet had op de Catamaran op de Dominicaanse Republiek waren een paar dagen op Bali en Marina heeft zaterdag mijn clienten overgenomen zodat ik vrijdagmiddag na de sessies tot en met zondag einde van de middag naar Seminyak kon. En wat heel fijn was is dat een collega zijn familie heeft in Denpasar en daar elk weekend heen gaat dus ik kon mee heen en terug rijden. (wel lange rit van 3 uur en op de heenweg werd ik weer misselijk in de bergen, terugweg wagenziek pil genomen en ging goed gelukkig)

Zaterdag zijn we naar Potato beach club geweest, echt onwijs mooi uitzicht met een zwembad met uitzicht over de oceaan. Daarna terug naar het hotel, omgekleed en uiteten geweest. Toen ik Bali verliet 3 jaar geleden zei ik: ik kom terug al is het alleen om sushi te eten in Kuta (beste sushi gegeten ooit) en dat hebben we gedaan! In hetzelfde restaurant als waar mama en ik heel vaak gegeten hadden. Super leuk want je zit aan een tafel waarbij de kok het eten voor je grilt, was erg gezellig en de kok heette Dewa, hoe toevallig is dat! Daarna zijn we nog naar Hard rock Cafe en shop geweest en heb ik een mooie tas gekocht.

Zondag zijn we naar een mega de luxe resort geweest, echt prachtig! Het heette Ayana resort en Spa en Rimba resort. We hadden gevraagd wat een overnachting daar kost en was rond de 300 dollar de goedkoopste kamer per nacht, bizar! Maar alles mega schoon en luxe en mooi design en wat een uitzicht! De mooiste foto's heb ik op Facebook gezet. Toevallig ontmoette we de ontwerper van het hotel in het zwembad en hebben we even met hem gekletst. Wat heb ik een geweldig weekend gehad met Glen en Candice. Een jaar geleden op Dominicaanse en nu hier, bizar hoe het leven kan lopen. De wereld is klein. Met het afscheid had ik het wel even lastig want ik zie ze nu natuurlijk heel lang niet en vooral met Glen heb ik echt een goede band en goede gesprekken gehad en afscheid nemen is niet mijn sterkste punt. Maar we gaan elkaar sowieso nog zien. Wellicht gaan ze een keer naar Amsterdam of anders ben ik altijd welkom in Canada of misschien komen ze nog een keer naar Bali.

Vandaag weer werken al zie ik het niet als werk, haha! Want hoe kan je elke dag zwemmen met dolfijnen, therapie geven en doen wat je het liefste doet en waar je altijd van hebt gedroomd als werk zien. Ik geniet volop! Ik kijk er ook naar uit om Myr en Raoel over 2 weken te zien hier. Ze komen begin mei een nachtje naar Lovina en Raoel gaat dan ook met Rocky en Rambo zwemmen. Myr heeft al met dolfijnen gezwommen op Malta toen.

Vanavond ga ik nog met een groep van zo'n 20 mensen uiteten bij Spice beach Club voor het afscheid van Svea (een Duits meisje wat hier engelse les geeft aan Balinese kinderen) en woensdag helaas weer weggaat. Dat is wel een nadeel dan ontmoet je leuke mensen gaan ze weer weg, maar ik ga vast nog meer leuke mensen ontmoeten. Wat erg leuk is is dat er ook een Nederlandse jongen hier woont (gaat ook mee vanavond) en hier villa's verhuurd en verkoopt en zijn eigen villa heeft dus die zie ik sowieso nog vaak en dan kan ik ook gewoon Nederlands spreken, ook wel fijn haha!

Ik hoop dat alles bij jullie in Nederland ook goed gaat. Ik mis jullie natuurlijk wel maar gelukkig veel contact met vrienden en vriendinnen en mam. Spreek jullie snel weer lieverds!

Knuffel vanuit Indonesie!

  • 23 April 2018 - 08:06

    Janneke De Vries:

    Hello my love!

    Yeaaah zo happy voor jou dat jij je nu zo goed voelt!!! Het is altijd eventjes wennen in een nieuwe land, want je moet ook een nieuw leven op kunnen bouwen. Nu kan je eindelijk genieten van de vrijheid en alles wat er bij je nieuwe avontuur komt kijken en daar ben ik waanzinnig blij om! ❤️
    De foto's zagen er prachtig uit! En ik krijg gewoon nu al honger van die Sushi. Dat betekent dat we maar even daar moeten gaan eten als ik daar ben. Hoe duur was het om een dagje in het resort te zitten zonder overnachting? Ik deed dat ook wel eens in de Dominicaanse zo'n dagpas dat is echt puur genieten. Yeaaah omg ik wil je tas zien van Hardrock!!! Ik heb een tas uit Punta Cana van Hardrock

  • 23 April 2018 - 08:17

    Dewi Baart:

    Heey lieverd! Haha ja die sushi is mega lekker! Echt iets voor ons! Gaan we sowieso heen! Niet zo'n all you can eat sumo vreetschuur maar je betaald per portie en het is echt vers. We moesten 250.000 rupiah betalen voor het zwembad en eten en drinken is ook wel duur maar dat heb je in zo'n luxe resort natuurlijk, Haha! Samen een dagje daarheen lijkt me super! Haha ja echt mooie tas heb ik gescoord bij de Hardrock shop was wel duur maar ik moest hem hebben, haha! Zal wel ff een foto appen, straks hebben we nog dezelfde gekocht! Kijk er zo naar uit dat je hier heen komt! We bellen snel weer schattie! Dikke knuffel! Xxx

  • 23 April 2018 - 21:14

    Karin:

    Nou, ik twijfel niet meer of jij het daar naar je zin hebt, Dewi! Wat een enthousiaste verslagen. Fijn ook dat je in korte tijd al zoveel aardige mensen hebt leren kennen en stoer dat je dat ook opzoekt. Deze ervaring blijft voor altijd bij je. Dikke kus uit het Haarlemse.

  • 24 April 2018 - 01:25

    Dewi Baart:

    Dank je wel! Ja heb het zeker naar mijn zin hier en geniet van alles wat op mijn pad komt. Deze ervaring pakt niemand af en blijft voor altijd bij me inderdaad :) Ik hoop dat alles in Haarlem ook allemaal goed gaat maar volgens mij wel gelukkig! Liefs en knuffel vanaf Indonesië

  • 24 April 2018 - 01:25

    Dewi Baart:

    Dank je wel! Ja heb het zeker naar mijn zin hier en geniet van alles wat op mijn pad komt. Deze ervaring pakt niemand af en blijft voor altijd bij me inderdaad :) Ik hoop dat alles in Haarlem ook allemaal goed gaat maar volgens mij wel gelukkig! Liefs en knuffel vanaf Indonesië

  • 24 April 2018 - 08:46

    Jantien:

    Nooit gedacht dat je zo snel weer in hetzelfde restaurant Sushi zou gaan eten in Kuta, zoals je toen wij er aten zei, mam ik ga hier weer heen en dan weer deze sushi bestellen. You did it. En ook nog werk waar je hart ligt. Ik geniet mee van je verhalen en video s. Heel veel zin om je over een paar maanden je op te zoeken. Genietse van alle ontmoetingen, de dolfijnen en de natuur.
    Hele dikke knuffel.

    Jantien

  • 24 April 2018 - 11:10

    Dewi Baart:

    Haha ja als ik iets zeg doe ik dat ook mam

  • 24 April 2018 - 11:10

    Dewi Baart:

    Haha ja als ik iets zeg doe ik dat ook mam

  • 24 April 2018 - 11:40

    Dewi Baart:

    haha ging wat mis mam! Hij plaatste maar de eerste zin van mn reactie en dubbel ook. De sushi smaakte weer heerlijk net als jaren geleden! Lekker vers! Ik heb ook onwijs veel zin om jou opa en adrie lieve Dewa en de andere dolfijnen te laten ontmoeten en te genieten van al het moois dat Bali te bieden heeft. Bijzonder dat jullie met zijn drietjes naar mij toe komen, echt heel fijn! Dat resort is ook wel wat voor ons waar ik heen geweest was, haha! Dikke knuffel en spreek je straks denk ik wel even in je pauze! Dikke knuffel! Love you!

  • 24 April 2018 - 11:41

    Dewi Baart:

    haha ging wat mis mam! Hij plaatste maar de eerste zin van mn reactie en dubbel ook. De sushi smaakte weer heerlijk net als jaren geleden! Lekker vers! Ik heb ook onwijs veel zin om jou opa en adrie lieve Dewa en de andere dolfijnen te laten ontmoeten en te genieten van al het moois dat Bali te bieden heeft. Bijzonder dat jullie met zijn drietjes naar mij toe komen, echt heel fijn! Dat resort is ook wel wat voor ons waar ik heen geweest was, haha! Dikke knuffel en spreek je straks denk ik wel even in je pauze! Dikke knuffel! Love you!

  • 26 April 2018 - 11:09

    Kirsten :

    Meis wat fijn dat je het daar zo leuk hebt. Genieten van het avontuur!!
    Zo te lezen maak elke dag mooie dingen mee!! Pluk de dag!

  • 27 April 2018 - 05:32

    Dewi Baart:

    Thanks lieverd! Dat doe ik zeker! Spreek je snel weer! Dikke knuffel!

  • 27 April 2018 - 05:32

    Dewi Baart:

    Thanks lieverd! Dat doe ik zeker! Spreek je snel weer! Dikke knuffel!

  • 27 April 2018 - 05:32

    Dewi Baart:

    Thanks lieverd! Dat doe ik zeker! Spreek je snel weer! Dikke knuffel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Lovina

Bali Indonesia

Lovina

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2018

Reizen in Indonesie

18 Juni 2018

Janneke in Bali

29 Mei 2018

Ubud

18 Mei 2018

Singapore

07 Mei 2018

Avonturen
Dewi

marine mammal trainer and therapist

Actief sinds 31 Jan. 2017
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 15643

Voorgaande reizen:

26 Maart 2018 - 26 Maart 2018

Bali Indonesia

02 April 2017 - 02 Juli 2017

Dominicaanse Republiek Dolphin Explorer

31 Januari 2017 - 30 Maart 2017

Mijn eerste reis naar Malta

Landen bezocht: