Ubud - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Dewi Baart - WaarBenJij.nu Ubud - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Dewi Baart - WaarBenJij.nu

Ubud

Door: Dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

29 Mei 2018 | Indonesië, Lovina

Afgelopen weekend was ik een weekend in Ubud met John. Ik heb hem ontmoet op het strand in Lovina en we hadden gelijk een klik. Hij nodigde mij uit om naar Ubud te komen. Ik ben gebracht door een lokale vriend met de motorbike (3 uur heen). Dit was toch wel beter dan met de taxi want op de motorbike wordt ik niet misselijk. En beter dat ik gebracht werd want anders stond mijn motorbike in Ubud en ik ben geen held met de weg vinden, haha! Ik kwam daar zaterdagavond rond 18.00 aan. Toen heeft hij mij mee uiteten genomen in een goed restaurant en daarna heeft ie mij getrakteerd op een massage, altijd goed haha! En ik had een goede masseuse! Toen ben ik vroeg naar bed gegaan want ik was na die massage echt moe en viel bijna in slaap, haha!

De volgende dag zijn we eerst in de ochtend naar monkey forest geweest. Was wel anders dan paar jaar geleden want nu mocht je de apen geen bananen meer voeren en dat vond ik juist zo leuk, haha! Was wel relaxt dat we in de ochtend gingen want toen was het nog lekker rustig. We zijn er paar uur gebleven. Daarna gingen we de ridge walk lopen. John had die al gelopen en zei dat het zeker de moeite waard was, en dat was het absoluut! Was echt prachtig! Hele mooie natuur, alles heel groen en mooie uitzichten. Wat een magisch land is dit toch! Zo divers en het heeft echt een sfeer die ik in geen ander land ervaren heb. Ubud is wel echt veel drukker dan Lovina. Veel meer te doen en veel meer toeristen. Lovina is erg rustig qua toeristen. De meeste toeristen blijven echt maar 1 of 2 nachten hooguit. In de avond heeft John me nog mee uiteten genomen en daarna werd ik om 20.00 weer opgehaald. Terugreis ging wel sneller (2 uur) want er was nauwelijks verkeer. Was een heel gezellig weekend met John en echt een vriend voor het leven. We hebben hele bijzondere gesprekken gehad. Het mooie aan alleen reizen is dat je veel meer open staat voor contacten en je heel snel nieuwe mensen leert kennen en hier ook veel van leert. Ik heb in Ubud nog een hoelahoep gekocht voor Dewa en de therapy.

In juni is het qua therapy wat rustiger. Half juni begint mijn eerste stagiaire. Als het rustiger is qua therapy kan ik wel meer tijd zelf met Dewa doorbrengen, dat vind ik altijd erg leuk. Aanstaande vrijdag komt Daniel (Duitse jongen) naar Lovina, die ik in Singapore heb leren kennen.

En wat erg leuk is, is dat ik op een facebook pagina voor expats in Bali een oproep had geplaatst of er iemand zin had om een drankje te doen en heb een Nederlandse vrouw leren kennen daardoor die hier al 2 jaar woont en die ik zeker vaker ga zien en straks ook nog met een jongen die ook gereageerd had wat drinken.

Liefs, dee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Lovina

Bali Indonesia

Lovina

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2018

Reizen in Indonesie

18 Juni 2018

Janneke in Bali

29 Mei 2018

Ubud

18 Mei 2018

Singapore

07 Mei 2018

Avonturen
Dewi

marine mammal trainer and therapist

Actief sinds 31 Jan. 2017
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 15647

Voorgaande reizen:

26 Maart 2018 - 26 Maart 2018

Bali Indonesia

02 April 2017 - 02 Juli 2017

Dominicaanse Republiek Dolphin Explorer

31 Januari 2017 - 30 Maart 2017

Mijn eerste reis naar Malta

Landen bezocht: