Avonturen - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Dewi Baart - WaarBenJij.nu Avonturen - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Dewi Baart - WaarBenJij.nu

Avonturen

Door: Dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

07 Mei 2018 | Indonesië, Lovina

Wat een hoop maak ik hier mee en wat een leuke mensen heb ik ontmoet. Ik heb al wat lokale vrienden gemaakt en vrijdag tot en met zondag kwamen Myriam en Raoul naar Lovina. Was heel erg gezellig met hun. Vrijdagmiddag hadden we afgesproken bij spice beach club en hebben we de zonsondergang bekeken (die hier elke avond prachtig is) en zijn we daar uiteten geweest. Zaterdag heeft Raoul met Rocky en Rambo gezwommen en daarna heb ik nog de Sonar met Dewa gedaan. Raoul vond het echt super leuk en een hele gave ervaring. In de avond zijn we naar The Lovina Resort en Spa uiteten geweest en daarna zijn we gaan stappen. Zondag brak naar mengjanan Island om te snorkelen. Myr kon helaas niet mee snorkelen omdat ze een scooterongeluk heeft gehad en overal pijn en wonden had dus dat zou niet goed zijn. Raoul en ik hebben finding Nemo gespot en gefilmd met de Go Pro. Was echt mooi om daar te snorkelen. Afscheid was wel moeilijk omdat ik Myr en Raoul natuurlijk heel lang niet meer zie nu. In de avond ben ik nog met Marina uiteten geweest want was haar laatste avond in Lovina helaas. Dus in 2 dagen afscheid moeten nemen van 3 vrienden, dat hoort erbij maar leuk is het niet natuurlijk.

Wat ik erg leuk vind is dat ik vanaf volgende maand stagiaires krijg die ik moet begeleiden uit Amerika en Duitsland. Staat en erg goed op mijn CV en heel fijn dat ik assistentes krijg. Heel lang was ik zelf stagiaire en nu mijn eigen stagiaires begeleiden. Ik ben nog steeds ontzettend dankbaar dat ik hier ben en mijn droom mag verwezenlijken. Volgende bezoek komt in juli; mama, opa en A3. Kijk ik ook erg naar uit.

Volgende week vlieg ik naar Singapore. Ik slaap eerst een nachtje in Kuta (weer die lekkere sushi eten) en daarna nachtje daar. Wel spannend om daar heen te gaan maar komt vast goed. Ik spreek jullie allemaal snel weer.

Dikke knuffel en liefs uit Bali

  • 07 Mei 2018 - 08:32

    Jantien:

    Lieve Dee, wat een enthousiaste berichten. Je eerste bezoek uit Nederland van vrienden zit er alweer op. Maar er komen er nog meer aan. Fijn dat je ook al wat locale vrienden hebt ontmoet. Mooi dat je het zo naar je zin hebt op Bali. Tijdens onze reis naar Bali een paar jaar geleden was je al helemaal verliefd op het eiland. Leuk dat je stagiaires krijgt en nu zelf kan begeleiden. Kijk er heel erg naar uit om je op Bali te zien.

    Liefs en knuffel,

    Jantien

  • 07 Mei 2018 - 08:51

    Dewi Baart:

    Ja klopt was liefde op het eerste gezicht met Indonesië! Ja zeker leuk, kan ik ook veel van leren. Ik kijk er ook heel erg naar uit. Zo fijn dat zo veel mensen mij op komen zoeken hier! Echt leuk! Wij gaan ook een paar hele mooie weken hebben met zijn vieren! Leuk om jullie gisteren samen gesproken te hebben. Spreek je snel weer lieve mam! Hou van je! Kus

  • 13 Mei 2018 - 16:00

    Truus:

    ha dewi . ik lees graag jou verhalen. ik zie het helemaal voor me daar . leuk die stagiaires. liefs truus

  • 14 Mei 2018 - 00:36

    Dewi Baart:

    Hey Truus! Leuk je bericht en dat je mijn blogs graag leest! Ja, ik ben benieuwd. Eerste keer dat ik stagiaires ga begeleiden. Liefs uit Bali

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Lovina

Bali Indonesia

Lovina

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2018

Reizen in Indonesie

18 Juni 2018

Janneke in Bali

29 Mei 2018

Ubud

18 Mei 2018

Singapore

07 Mei 2018

Avonturen
Dewi

marine mammal trainer and therapist

Actief sinds 31 Jan. 2017
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 15660

Voorgaande reizen:

26 Maart 2018 - 26 Maart 2018

Bali Indonesia

02 April 2017 - 02 Juli 2017

Dominicaanse Republiek Dolphin Explorer

31 Januari 2017 - 30 Maart 2017

Mijn eerste reis naar Malta

Landen bezocht: