Eerste paar dagen in Punta Cana - Reisverslag uit Dominica, Dominicaanse Republiek van Dewi Baart - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen in Punta Cana - Reisverslag uit Dominica, Dominicaanse Republiek van Dewi Baart - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen in Punta Cana

Door: Dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

02 April 2017 | Dominicaanse Republiek, Dominica

De reis naar Punta Cana verliep voorspoedig. Wel erg lang 17 uur totaal. Eerste vlucht naar Atlanta was prima, zelfs nog 3 uurtjes geslapen en 2 films gekeken. De vlucht van Atlanta naar Punta Cana was wat minder fijn, veel turbelentie. Het ging allemaal heel snel gelukkig dus ik stond eerder buiten dan verwacht, waardoor ik nog 10 minuten op Charlotte, haar vriend en Holly heb gewacht. Het appartement was nog niet klaar dus ik sliep samen met Holly bij Charlotte en zij sliep bij haar vriend. De volgende ochtend heeft Holly voor ons een ommeletje gemaakt en hebben we lola, de hond van charlotte uitgelaten. Bijna iedereen heeft hier een hond voor de veiligheid. We hebben de hele dag bij het zwembad gechillt met andere trainers met muziek en drinken, was erg ontspannen en leuke sfeer! Smorgens zijn we naar de supermarkt gegaan en gingen ze spullen halen om de hele dag sangria te drinken in het zwembad, ik heb het maar op water gehouden haha! In de avond hebben we Gema, spaans meisje opgehaald van vliegveld en zijn we naar hotel gegaan waar we vannacht geslapen hebben omdat we pas vanavond in ons appartement kunnen. Daarna zijn we weer meegegaan en hebben we tot laat gechillt en gekletst bij de trainers thuis. De vriend van Charlotte heeft ons weer naar het hotel gereden. Ik heb nog wel last van een jetleg, maar dat hoort erbij natuurlijk. Alex zei dat hij veel met de dieren heeft mogen doen, zelfs een zeeleeuwenshow alleen en swims met touristen bij de dolfijnen. Als je goed je best doet geven ze je de kans om te groeien en veel te doen, dus ik geef alles zodat ik zo veel mogelijk leer en mag doen. Vandaag gaan we een dagje relaxen bij het strand en dan beginnen we morgen, ben echt zo benieuwd en heb er heel veel zin in! als ik Alex mag geloven ga ik 3 fantastische maanden tegemoet hier! We gaan zo met Gema, Holly, Alex en ik naar het strand, lekker chillen, lezen , snorkelen in het helder blauwe water! Charlotte komt ons na werk ophalen en dan gaan we naar ons permanente appartement. We heben allebei een eigen slaapkamer en eigen badkamer en balkom, dus dat klinkt veelbelovend! Ben benieuwd! Liefs en dikke knuffel vanuit het zonnige Punta Cana!

  • 02 April 2017 - 18:31

    Jantien:

    Lieve Dee,

    Waren super berichten en mooie foto,s. Prachtig blauw water. Gaaf dat als je super je best doet je zoveel met de dieren mag doen.
    Veel plezier en succes morgen!!!!

    Liefs en dikke kus

  • 02 April 2017 - 19:01

    Dewi:

    Ja, super gaaf! Heb er echt zin in! Xxx

  • 01 Oktober 2017 - 18:31

    Annet:

    hallo

    ik ga 23 oktober naar punta cana
    is het daar veilig en kun je daar winkelen?
    heb je een visum of toeristenkaart nodig?
    we zitten in hotel area blanca
    ik het winkelcentrum daar ver vandaan en kun je er lopens heen en is dit gevaarlijk overdag?

    heb je malaria tabletten nodig hier in punta cana?
    kun je excursies doen en is dat niet gevaarlijk?
    is het kopen van kleding in de winkels duur/?

    ben heel benieuwd hoe het daar is

    groetjes annet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Dominica

Dewi

marine mammal trainer and therapist

Actief sinds 31 Jan. 2017
Verslag gelezen: 1288
Totaal aantal bezoekers 15606

Voorgaande reizen:

26 Maart 2018 - 26 Maart 2018

Bali Indonesia

02 April 2017 - 02 Juli 2017

Dominicaanse Republiek Dolphin Explorer

31 Januari 2017 - 30 Maart 2017

Mijn eerste reis naar Malta

Landen bezocht: