Eerste week Dolphin Explorer - Reisverslag uit Dominica, Dominicaanse Republiek van Dewi Baart - WaarBenJij.nu Eerste week Dolphin Explorer - Reisverslag uit Dominica, Dominicaanse Republiek van Dewi Baart - WaarBenJij.nu

Eerste week Dolphin Explorer

Door: Dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

07 April 2017 | Dominicaanse Republiek, Dominica

Er zit alweer bijna een week op bij Dolphin Explorer en ik geniet enorm! De mensen, de sfeer, de dieren, de zon en zee en strand! Echt paradijs hier! Het is echt heel gezellig met iedereen. De mensen lachen continu en zijn echt happy! We zijn net met wat trainers na werk uiteten gegaan, was erg gezellig. Daarna weer met de taxi terug naar huis. Morgen is er een feest bij ons thuis met team van de dolfijnen en zeeleeuwen. Hapjes, drankjes en dansjes. Ze houden hier wel van een feestje, haha! Want bijna het hele team komt dus dat is zo'n 30 man denk ik. Wordt vast gezellig! De dominicaanse mannen zijn echt heel flirterig, haha! Al een aantal keer mee uitgevraagd, telefoon nummer, facebook en noem maar op. Maar wel erg gezellig onderling allemaal. Wat super gaaf is , is dat ik mijn eigen swim programma met toeristen mag doen en 2 dolfijnen, daar kijk ik zo naar uit! Eindelijk na al die jaren dat mijn droom uitkomt en met deze geweldige dieren mag werken! Ook mag ik meedoen met de zeeleeuwenshows, wat ook super is! Ik heb het echt veel meer naar mijn zin dan op Malta. Veel meer mag ik hier doen en ik leer veel meer. Ik hoop zo dat ik mag blijven na deze 3 maanden. Ik pas in elk geval wel goed in het team! Ik ga heel hard werken en mijn best doen, want voor mij natuurlijk 10000 anderen. Ik ben al zo gelukkig dat ik uitgekozen ben om ervaring op te doen. Charlotte zei dat ze echt heel veel verzoeken krijgt. Dit was het voor nu even een update, ik ga nu lekker slapen want ben wel moe nu. Morgen nog een dagje werken en dan een dagje vrij.

  • 07 April 2017 - 13:19

    Jantien:

    Lieve Dee,

    Wat gaaf. Knallen en wie weet wat er dan uit rolt. Je krijgt mooie kansen om ervaring op te doen. Ben blij dat je het zo naar je zin hebt.
    We bellen zaterdag. Rond 23.00 uurmijn tijd. Jouw tijd is dan 17.00 uur.

    Dikke kus

  • 08 April 2017 - 00:48

    Dewi Baart:

    ja, super gaaf! Echt een bofkont ben ik! Spreek je morgen mamsie! Love you! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Dominica

Dewi

marine mammal trainer and therapist

Actief sinds 31 Jan. 2017
Verslag gelezen: 1131
Totaal aantal bezoekers 15621

Voorgaande reizen:

26 Maart 2018 - 26 Maart 2018

Bali Indonesia

02 April 2017 - 02 Juli 2017

Dominicaanse Republiek Dolphin Explorer

31 Januari 2017 - 30 Maart 2017

Mijn eerste reis naar Malta

Landen bezocht: