Eerste dag - Reisverslag uit Malta, Malta van Dewi Baart - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Malta, Malta van Dewi Baart - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

01 Februari 2017 | Malta, Malta

Vanmorgen heb ik eerst mijn kledingkast ingeruimd en mijn kamer eigen gemaakt. Wat leuke fotootjes en de kalender met foto's die Mick voor mijn verjaardag gemaakt heeft neergezet op m'n nachtkastje. Mijn plan was om even heen en weer te reizen naar mediterraneo malta marine park zodat ik wist waar ik morgen moet zijn en daarna de stad te gaan verkennen, maar dat liep anders want ik ben de hele dag in het park geweest. Toen ik daar aankwam belde de vrouw van de receptie de manager en mocht ik gelijk al naar binnen komen. Na een gesprek met de manager en wat formaliteiten heeft hij mij voorgesteld aan het team. Ze waren bezig met een interactie met toeristen en ik mocht hierbij kijken. Daarna heb ik gekeken bij de zeeleeuwenshow en de dolfijnenshow. De hele dag heb ik meegelopen met de trainers en nieuwe mensen ontmoet. Ze zijn allemaal erg vriendelijk. Aan het einde van de dag mocht ik meekijken met een training. Het is erg rustig in het park aangezien het laag seizoen is, maar hierdoor is er wel veel meer tijd om de trainers vragen te stellen en een heleboel te leren. Buiten werk om gaan de trainers ook met elkaar om en ze hebben mij voor morgen al meegevraagd om na werk mee uiteten te gaan, wat te gaan drinken en te gaan stappen dus ik word gelukkig al opgenomen in het team. Toen de trainers gingen douchen bleef ik samen met nog een jongen die er ook gewerkt heeft en vandaag langskwam bij de dolfijnen. Ze zijn heel nieuwsgierig en kwamen naar ons toe gezwommen. Net op het moment dat we foto's wilde maken kwam er een dolfijn aan die met zijn staart op het water ging slaan, waardoor wij allebei helemaal nat werden, haha! Gelukkig was dat aan het einde van de dag. Ik ben heel erg benieuwd hoe mijn eerste werkdag morgen gaat zijn. Ik merk wel dat ik door al die indrukken echt moe ben. Toen ik thuis kwam heb ik even een kopje thee gedronken en toen kwam Floriane thuis, we hebben samen boodschappen gedaan en daarna gegeten. Vrijdag ben ik vrij wat ook goed uitkomt aangezien we morgen uitgaan, dus dan ga ik de stad verkennen. Het was een mooie dag vandaag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Mijn eerste reis naar Malta

Malta medditerano park

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2017

Nog maar 3 weken tot Dolphin Explorer

04 Maart 2017

Op de helft

19 Februari 2017

De tijd vliegt

16 Februari 2017

Papagaaien

13 Februari 2017

Twee weken in Malta
Dewi

marine mammal trainer and therapist

Actief sinds 31 Jan. 2017
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 15629

Voorgaande reizen:

26 Maart 2018 - 26 Maart 2018

Bali Indonesia

02 April 2017 - 02 Juli 2017

Dominicaanse Republiek Dolphin Explorer

31 Januari 2017 - 30 Maart 2017

Mijn eerste reis naar Malta

Landen bezocht: