Zwemmen met de dolfijnen - Reisverslag uit Malta, Malta van Dewi Baart - WaarBenJij.nu Zwemmen met de dolfijnen - Reisverslag uit Malta, Malta van Dewi Baart - WaarBenJij.nu

Zwemmen met de dolfijnen

Door: Dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

04 Februari 2017 | Malta, Malta

Vandaag was echt een super mooie dag! Ik had het totaal niet verwacht maar vandaag mochten we met de dolfijnen zwemmen aan het einde van de dag. Dat was echt heel gaaf! We hebben allemaal een wetsuit aangedaan. Ik zwom met Melita (dit is de dochter van Mar en de jongste dolfijn). Echt een schatje, alleen wel ondeugend,haha! Voordat we met ze gingen zwemmen, leerden we onder water zwemmen en om te duiken. Onder water zwemmen ging goed en had ik al vaker gedaan en ik kwam tot aan het einde van het zwembad! Alleen duiken had ik nog nooit gedaan maar voor de eerste keer ging het best goed. En na een paar keer oefenen ging het steeds beter. Sonia deed het voor en legde uit hoe het moest. Daarna gingen we naar het grote bassin en kregen we ieder een dolfijn. We zijn totaal zo'n uur in het water geweest. En uiteraard zijn er veel foto's en een paar filmpjes gemaakt. De dolfijnen zijn zo slim en zulke mooie magische dieren. Het is elke dag weer een feest om bij ze te zijn! Ik geniet hier volop! Vanavond gaan we weer met een groep stappen, ik moet morgen wel weer vroeg op maar het is een leuk team en belangrijk om er deel van uit te maken. En wat ook super leuk is, sas komt volgende week naar Malta voor 5 dagen! En dan kan ik haar het eiland en de dolfijnen laten zien! Malta is ook echt heel mooi!

• 05 Februari 2017 - 14:47

Jantien:

Super gaaf. Leuk dat Sas zo snel komt en om je verhalen te lezen.

xxx

• 05 Februari 2017 - 18:29

Dewi Baart:

Ja echt leuk! Zin om de dolfijnen en het eiland te laten zien!