Papagaaien - Reisverslag uit Malta, Malta van Dewi Baart - WaarBenJij.nu Papagaaien - Reisverslag uit Malta, Malta van Dewi Baart - WaarBenJij.nu

Papagaaien

Door: Dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

16 Februari 2017 | Malta, Malta

Op Valentijnsdag zijn we met een groep uiteten geweest, dat was echt super gezellig en veel gelachen met zijn alle. Gister en vandaag was ik bij de papegaaien. Dat is echt heel anders dan bij de dolfijnen en zeeleeuwen. Het is echt grappig want als je de hokken binnen stapt zeggen ze hallo en als je weer weg gaat byebye, haha! Smorgens maken we het voer voor ze klaar en geven we dat. Om 11 uur begint de presentatie en daarna ook in het reptielenhuis. Toeristen mogen dan op de foto met de papegaaien en slangen. We hebben ook een dier wat je in de film van Pocahontas ziet en een beetje op een kat lijkt, ze is echt heel lief en houd ook van knuffelen, kan ik met Cloe knuffelen in plaats van Coco. Morgen ben ik vrij en ga ik smorgens even hardlopen langs de boulevard en even met Omar naar Valletta rijden en de Tallinja card voor de bus regelen en in de avond is er een feest waar we met collega's heen gaan. Wel fijn want ik ben zaterdag vrij dus kan ik een beetje bijkomen en meer van het eiland zien. Zondag ben ik weer bij de dolfijnen en zeeleeuwen en dan de week erna een hele week bij de papegaaien. En dan de rest van de tijd gewoon weer bij de dolfijnen en zeeleeuwen. Maandag gaan we met de meiden van het team naar Fifty shades of darker, de mannen willen helaas niet mee, haha! Ik geniet nog steeds van Malta hier en nog geen last van heimwee gelukkig!

  • 16 Februari 2017 - 20:00

    Jantien:

    Lieve Dee,

    Grappig die papagaaien die hallo en bye bye zeggen. Weer leuke uitjes zo te lezen in het vooruitzicht. Gelukkig geen heimwee, ga je vast ook niet meer krijgen daar het is er veel,te leuk. Ook nog lekker weer daar? En komen er elke dag nog wel toeristen naar de shows?
    Heb wel nog naar vliegreizen gekeken maar rechtstreeks was er op dagen dat ik kan geen rechtstreekse vlucht of het duurt wel 9 uur. Dat ga ik zeker niet doen. Ik ga nog wel een keer kijken.
    Liefs,

    Jantien

  • 16 Februari 2017 - 20:59

    Dewi Baart:

    Ja, super lekker weer! Zonnetje en ben ook al beetje bruin geworden :D Er komen elke dag wel mensen naar de shows ja! Jeeej super leuk dat je komt mams! Zie je over precies een maand! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Mijn eerste reis naar Malta

Malta medditerano park

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2017

Nog maar 3 weken tot Dolphin Explorer

04 Maart 2017

Op de helft

19 Februari 2017

De tijd vliegt

16 Februari 2017

Papagaaien

13 Februari 2017

Twee weken in Malta
Dewi

marine mammal trainer and therapist

Actief sinds 31 Jan. 2017
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 15651

Voorgaande reizen:

26 Maart 2018 - 26 Maart 2018

Bali Indonesia

02 April 2017 - 02 Juli 2017

Dominicaanse Republiek Dolphin Explorer

31 Januari 2017 - 30 Maart 2017

Mijn eerste reis naar Malta

Landen bezocht: