Nog maar 3 weken tot Dolphin Explorer - Reisverslag uit Malta, Malta van Dewi Baart - WaarBenJij.nu Nog maar 3 weken tot Dolphin Explorer - Reisverslag uit Malta, Malta van Dewi Baart - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 weken tot Dolphin Explorer

Door: Dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

07 Maart 2017 | Malta, Malta

De afgelopen dagen waren wat dubbel, want 2 meiden gingen ons verlaten en weer terug naar Italië, waarvan ik het met eentje erg goed kon vinden. Zaterdag zijn we nog met het hele team uiteten geweest als een soort afscheid. Gisteren was hun laatste dag bij ons en er zijn ook 3 nieuwe bij gekomen, dus het team is wat veranderd. De 2 meiden hadden taart meegenomen en tijdens de lunch hadden we dat met zijn alle gegeten. Voor de lunch zijn we met zijn alle naar de zeeleeuwen gegaan en mochten we allemaal behaviours doen met het vrouwtje, dat was erg leuk! En daarna bij de zeeleeuwen heerlijk in het zonnetje gezeten. Na de lunch naar de dolfijnen en hebben we met zijn alle getraind, was ook erg leuk en leerzaam! Toen de twee meiden aan het einde van de dag weggingen, hebben we wel een traantje gelaten. Het blijft lastig om afscheid te nemen en weg te gaan als je het erg naar je zin hebt. Ik heb wel met haar afgesproken dat ik een keer naar Italië toe vlieg en we gaan afspreken en we contact houden. De andere meiden zijn gelukkig erg leuk en er zit een Nederlands meisje bij, echt super! Kan ik eindelijk weer Nederlands praten,haha!

Vandaag weer heel ander weer dan gister, regen en hele erge wind. Het weer kan zo snel omslaan hier op Malta, echt bizar! Vandaag was een erg relaxte dag. Er waren weinig bezoekers vanwege het slechte weer en we waren met een grote groep dus we waren snel klaar met alles. Ik had dus tijd om even naar de manager te gaan om te regelen dat mama en ik samen met de dolfijnen kunnen zwemmen over 10 dagen, echt zin in! Morgen moet ik nog een dagje werken en dan ben ik donderdag en vrijdag vrij. Vrijdag is er nog een groot feest.

Wat ook erg leuk is dat ik heb gesproken met de trainster die van de Dominicaanse Republiek is gekomen. Dan kan ik me alvast beter voorbereiden op het werk bij Dolphin Explorer. De tijd gaat echt snel nu!

En nog eventjes en dan zie ik mama en mn lieve vriendinnen hier op Malta, echt super veel zin om hun te laten zien waar ik werk en het eiland te zien. Met mam ga ik naar Gozo en de blue Grotto toe, leuk om dat samen te bewonderen!

Dat was weer een update vanuit Malta! Xxx

  • 07 Maart 2017 - 18:27

    Jantien:

    Leuk om te lezen. Onwijs zin in om je op te zoeken. Ik ben nu met opa in Americain, vlakbij het theater. We gaan zo naar een voorstelling in de la mar theater van de Ashton Brothers.
    Geniet nog daar. Fijn dat er een Nederlands meisje is en je de trainster van Dominicaanse hebt gesproken. Dikke kus van opa en mij.

  • 07 Maart 2017 - 18:39

    Dewi Baart:

    Ik heb er ook super veel zin in mam, nog 9 nachtjes slapen! Veel plezier met opa, geef hem een dikke knuffel van mij! Liefs! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Mijn eerste reis naar Malta

Malta medditerano park

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2017

Nog maar 3 weken tot Dolphin Explorer

04 Maart 2017

Op de helft

19 Februari 2017

De tijd vliegt

16 Februari 2017

Papagaaien

13 Februari 2017

Twee weken in Malta
Dewi

marine mammal trainer and therapist

Actief sinds 31 Jan. 2017
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 15648

Voorgaande reizen:

26 Maart 2018 - 26 Maart 2018

Bali Indonesia

02 April 2017 - 02 Juli 2017

Dominicaanse Republiek Dolphin Explorer

31 Januari 2017 - 30 Maart 2017

Mijn eerste reis naar Malta

Landen bezocht: